d2

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Amanda & Chelsea - 11 juli 2011 20:37

Hej hej!




Nu har jag suttit ett tag och försökt få in  vilder och videos men det går ju inte ?!

Det var lite tråkigt men imorgon kommer det istället! Imorgon ska jag brönna fast löshår svart i underhåret tror jag :) Roligt va ? Vi få se resultat sen! 

///CHELSEA

Av Amanda & Chelsea - 11 juli 2011 19:56

Hejsan bloggen! nu har jag varit med chelsea och vi har fotat och haft jätte skoj.<3

vi ska nog träffas imorgon också.

Jag har blivit biten typ 3 gr. kliar jätte mycket <3:)

det kommer lite foton och 2 videor senare tror jag <33


//Amanda<3


har ni haft det bra idag då ??? hoppas det. det har jag haft <3:)



Av Amanda & Chelsea - 11 juli 2011 17:56

Hello!

 

 

 

Nu ska jag möta upp Amanda! Vi var nyss på Donken & kollade lite i butiker fick ett par skiiiit sygga glasögon av henne solglasögon kanske jag ska säga! Men nu gick vi hem och nu ska vi träffas igen för at göra ett litet Video inlägg eller Videoblogg!

Vi tog sjukt med snygga bilder när vi var inne på kicks hihi busungar eller vad ?

Saknar tiden då vi kunde träffas hela tiden nu bor jag ju mästa tiden hemma hos mamma..! Synd Synd.



Puss & Kram Chelsea!

Av Amanda & Chelsea - 11 juli 2011 08:56

Hej Hej!

 

Nu har jag precis ätit frukost och ska sminka mig och fixa håret. Idag åker Amanda från Öland vilket kommer bli kul för mig! För då får jag träffa henne imorgon vi ska träffas hos henne och sen gå och äta någon stans det blir kul! Ser fram imot att se henne igen sist jag såg henne var när vi startade bloggen! Eller jag har ju träffat henne på gatan men bara lite snabbt sådär!;) Så det kommer bli Nice! Angånde Thailand som jag ska till vet inte om jag kommer blogga i Thailand ? Men jag kommer med mer imformation så fort jag vet..!

Ha det så bra nu, jag bloggar mer senare!

Pussar Chelsea



Av Amanda & Chelsea - 11 juli 2011 07:57


Vad tycker ni om Måndagens outfit, enkel med en kjol & en blus! 

Jag gillar det!



/ Chelsea 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards